NAUJOS GALIMYBĖS
Priemonės tikslas – skatinti įmones aktyviau ieškoti užsienio partnerių ir didinti pardavimą užsienio rinkose.
Priemonės veiklos:
- įmonės ir jos produkcijos pristatymas užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose, kontaktų mugėse, verslo misijose (kūrybinių industrijų atveju papildomai ekspozicijose, festivaliuose, madų šou) (toliau – renginys), įskaitant pristatymui reikalingos rinkodaros medžiagos parengimą;
- gaminių, kuriuos planuojama eksportuoti, sertifikavimas.
Tinkamas pareiškėjas: privatus juridinis asmuo, kurio metinės pajamos ne mažesnės kaip 500 000,00 Lt ir kurio bendrų pardavimų struktūroje ne mažiau kaip 50 procentų sudaro pačio pareiškėjo pagamintos produkcijos (suteiktų paslaugų) pardavimai.
Tinkamos finansuoti išlaidų kategorijos: dalyvavimo tarptautinėse parodose išlaidos.
Finansavimo dydis:
- mažiausias finansavimo dydis – 15 000,00 Lt;
- didžiausias finansavimo dydis – 150 000,00 Lt.
Paramos intensyvumas: iki 60 procentų tinkamų finansuoti išlaidų.
Priemonės rezultato rodikliai: pritrauktos privačios investicijos ir eksporto didėjimas.