NETECHNOLOGINĖS INOVACIJOS
Netechnologinės inovacijos – tai inovacijos, kurios nepriskiriamos technologinėms inovacijoms ir apima prekės ženklo, originalaus dizaino sukūrimą ir diegimą, organizacinių ir verslo proceso inovacijų diegimą.
Remiama veikla: netechnologinių inovacijų plėtros skatinimas, finansuojant investicijas į prekės ženklų, įmonės proceso (išskyrus skaitmeninių technologijų diegimą), dizaino ir organizacines inovacijas, ypač tvarių ir didinančių integraciją į tarptautines vertės grandines verslo modelių plėtrą.
Tikslas: paskatinti įmones investuoti į gaminių (paslaugų) dizaino sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu ir paklausą bei įmonės produktyvumą.
Galimi pareiškėjai:labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės, veikiančios ne trumpiau kaip dvejus metus, registruotos ir veiklą vykdančios vidurio ar vakarų Lietuvos regione.
maksimalus finansavimo dydis | iki 140 000 eur |
įmonė privalo investuoti savo lėšų ne mažiau nei | 50 % |
regionas | vidurio ir vakarų Lietuva |
Galimi netechnologinių inovacijų sprendimai:
– Produkto ar paslaugos inovacija: naujo arba reikšmingai atnaujinto produkto ar paslaugos pateikimas – didinant patrauklumą (estetiką) arba naudojimo paprastumą (funkcionalumą);
– Proceso inovacija: naujo arba reikšmingai patobulinto gamybos arba pateikimo būdo diegimas, įskaitant svarbius technologijų, įrenginių arba programinės įrangos pakeitimus, įmonės lygmeniu, be kita ko, panaudojant naujas arba novatoriškas skaitmenines technologijas arba sprendimus;
– Rinkodaros inovacija: apima esminius produkto ar paslaugos dizaino, įpakavimo, produkto ar paslaugos pateikimo, reklamos ir kainodaros pokyčius;
– Organizacinė inovacija: naujo organizacinio metodo taikymas įmonės lygmeniu, organizuojant darbo vietas arba išorės santykių srityje, be kita ko, panaudojant naujas arba novatoriškas skaitmenines technologijas.